Framsida
Dagens bilde
Siste planlagde gradering før sommaren
Sponsorar
Klikk på bilete for full storleik

Gi din grasrotandel til JudoKlubb Stord.

Vi har lenge jobba med at vi skal få bedret økonomi og skaffe en egen judohall til beste for barn/ungdom og voksne.

Målet med dette skrivet er å informere medlemmer og andre om grasrotandel som Norsk Tipping deler ut. Dette gir ekstra inntekt til klubben.

For hver krone du tipper for, så går 5 % av dette til laget du støtter uten at det koster deg en krone.

Det du oppnår er å støtte det laget du brenner for.

Gjør følgende:

Neste gang du tipper (ta med spillerkortet): Oppgi navnet på klubben som du vil støtte, i dette tilfelle:

Judo Klubb Stord med organisasjonsnummer: 988 338 559, resten ordner seg selv.

NB: Dette gjøres kun en gang. Som bekreftelse får da en kvittering som

viser at du støtter Judo Klubb Stord.

Judo Klubb Stord takker for din støtte til klubben.

Link til grasrotandel Norsk Tipping.

Siste nyhende
03.07.2024
Har du lyst å begynna på judo? Kom på open dag!
Kunne du tenkt deg å koma i betre form? Læra deg betre kroppskontroll, balanse? Kunne du tenkt deg å læra kampsport for sjølvforsvar, mosjon eller konkurranse? Har du lyst å leika og vera aktiv med barn, ungdom og vaksne i ein gymsal?
12.06.2024
Judoavslutning på Hystad skole mandag 10.juni 1800 - 2000
Det var godt oppmøte av barn, foreldre og besteforeldre samt trenere/ledere på judoavslutningen før ferien. Totalt var det 58 som kom.
09.06.2024
Aktiv helg for judoklubben
Laurdag 8. juni har Judoklubb Stord hatt det travelt, då me var var på Folk i sentrum på Leirvik samtidig med stemne i Sandnes.
Skriv inn e-postadressa di for å registrere deg for nyhet-post

Lenker
Dynamiske websider: iDrift AS
Judo Klubb Stord   Boks 100 5408 SAGVÅG   Epost-adresse: post@stord.judoklubb.no