Framsida
Sponsorar

Oppstartsamling august - 24

Klikk på bilete for full storleik
Fullt på matta på open dag

I helga 17.-18. august hadde me ei oppstartsamling med masse trening, sosialt samvær og open dag.

Klikk på bilete for full storleik
Fin gjeng på barnetrening laurdag morgon
Barnepartiet starta laurdag føremiddag med ei lang og god treningsøkt der dei øvde på seoi nage med Øystein og Kjetil. Ungane våre viste god innsats og det er tydeleg at dei har gledd seg til å koma i gang etter ferien.

Martin viser eit hoftekast
Trass litt skuffande oppslutnad frå ungdomspartiet, gjennomførte Kjetil ei planlagd økt der me prøvde ulike variantar av harai goshi.

Den siste økta på laurdagen, for vaksne, var det Kurt som hadde ansvaret for. Me gjekk gjennom grunnleggjande bakketeknikkar og snuingar, før me hadde ei nokså hard kondisjonsøkt med raske inngangar og kast.

Klikk på bilete for full storleik
På sundag var det duka for Open dag, der alle som er interesserte kan koma innom, låna ein drakt og prøva seg litt på judo for første gong. Klubben stilte med heile 9 trenarar, med hovudtrenar Ole Severin i spissen, og godt var det, for denne gongen kom det mange folk! I tillegg til 15 av våre eigne utøvarar kom det om lag 20 heilt nye. Dei fleste var barn, men også nokre ungdommar og vaksne. Me håpar at dei hadde ei god oppleving og at mange av dei blir med oss vidare på trening.

Takk til alle trenarar, medlemar og foreldre som har bidrege til ei flott og vellukka helg for judoklubben vår!

Mesteparten av helgas trenarteam

Siste nyhende
15.09.2024
Preikestolcup og regional utviklingssamling 2024
14.-15. september inviterte Strand Judoklubb og region Vest til stemne og årets første regionale treningssamling. Me har hatt ei flott helg med mykje god judo.
18.08.2024
Oppstartsamling august - 24
03.07.2024
Har du lyst å begynna på judo? Kom på open dag!
Kunne du tenkt deg å koma i betre form? Læra deg betre kroppskontroll, balanse? Kunne du tenkt deg å læra kampsport for sjølvforsvar, mosjon eller konkurranse? Har du lyst å leika og vera aktiv med barn, ungdom og vaksne i ein gymsal?
Nyhetsbrev
Skriv inn e-postadressa di for å registrere deg for nyhet-post

Lenker
Dynamiske websider: iDrift AS